Share

Uncategorized

Hai-Attacken Opfer rächt sich

Allen Engelman wurde am 15. November in der Nähe der Insel Singer in Florida von einem Hai attackiert und in die Hand bissen. Am nächsten Tag kam er mit seinen Freunden und einer Angel zurück, um den Hai zu finden und zu angeln. Ob das genau der Hai war, der ihn biss ist unklar und sein Statement, den Hai jetzt zu filetieren und zu essen passt mal wieder perfekt in das Bild des beleidigten Amerikaners.

Share

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production