Share

Video

Jason ‘Salsa’ Salisbury – Zweite Heimat Bali

Jason ‘Salsa’ Salisbury hat eine tiefe Verbundenheit zu Bali.

Nicht zuletzt wurde sogar sein Sohn auf der Insel der Götter geboren. Wenn immer er die Chance hat kommt er auf die Insel und genießt das unbeschwerte Leben. Zusammen mit seiner Partnerin, der Künstlerin Mia Taninaka hat er hier auch ein Studio in dem er sich künstlerisch austoben kann.

Share

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production