Share

Video

John John Florence über seine Heimat

John John Florence ist wahrscheinlich der jüngste Surfer der jemals in Pipe gesurft ist. Durch sein Haus direkt vor dem Spot hat er sich täglich mit den Gegebenheiten auseinandergesetzt und so war es fast selbstverständlich das er sich früher oder später zum Meister des Spots entwickeln wird. Hier erzählt er ein wenig über seine Heimat und dem schönsten Platz der Erde!

Share

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production