Share

VLOG

Nic von Rupp – HOW TO GET INTO INDONESIA DURING COVID LOCKDOWN ?!

Das Leben eines Fressurfers ist momentan alles andere als “free”, aber wer es nur genug möchte und keine Kosten und Mühen scheut, schafft es offensichtlich auch nach Indonesien. Nic von Rupp hat es gerade noch so ins Land geschafft, bevor es der nächste Lockdown fast unmöglich gemacht hat. In der neuen Ausgabe von “VON FROTH” nimmt er uns mit in seine Quarantäne. Leider nicht viel Surfaction, aber wir freuen uns auf die nächste Folge!

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production