Share

Uncategorized

Tia Blanco im Playboy

Tia_Blanco
Spätestens nach DIESEM Clip war uns klar, dass es Tia Blanco mal nach ganz oben schaffen würde. Wir meinen nicht nur in der Surfrangliste, wie sie es bei den diesjährigen ISA World Games bewiesen hat, nein auch im Model Business. Es scheint der Traum vieler jungen Frauen zu sein, einmal im Playboy abgelichtet zu werden und nach unserer Janni Hönscheid hat es nun eben auch Tia in das Hochglanz-Blättchen geschafft. Ihr Nachname passt ja auch ganz gut;)

Share

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production