Share

Uncategorized

Weltmeister- Talk mit Kelly Slater

Für Kelly Slater wird es dieses Jahr bei den Pipe Masters wieder eine ganz enge Geschichte. Er hat sich eben erst von seiner Verletzung erholt und muss mächtig Gas geben um pünktlich wieder in top Form zu sein. Dennoch hat er die Ruhe und das nötige Gespür für die Welle um sich in Pipeline den vielleicht letzten Titel seiner Karriere zu holen. Wir würde es ihm ja gönnen, aber Mick und Gabi sind verdammt heiß….!

Share

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production