Vans® und die International Management Group (IMG) gaben heute bekannt, dass sie ein 3- Jahres Deal für den Titelsponsor der US Open of Surfing unterzeichnet haben. Beide sind sich einig darüber, wie wichtig das Event für die Surfszene ist und wollen den Contest und das Festival zurück zu den Wurzeln bringen.
“This is a big moment for the Open,” so James Leitz (IMG), Producer der Vans US Open of Surfing. “The event has been growing rapidly over the past several years and Vans has stepped in, harnessed all that energy and with their authentic roots and inclusive vision, will help steer this massive happening for many years to come.”
“Vans and IMG have been partners for the better part of two decades. Being able to continue this relationship via such an iconic platform, in our own backyard, is simply a perfect fit,” so Doug Palladini, Vans’ Vice Marketing President. “We are really looking forward to bringing the entire surf and skate industry back to the US Open, leading by working with all of our peers, and inspiring a whole new generation of action sports fans. As we continue to grow our role in surfing, the US Open and the City of Huntington Beach afford us one of youth culture’s most powerful events to share our spirit of Off the Wall with millions of people. ”
Das Festival rund um die US Open of Surfing bleibt weiterhin in Huntington Beach, die “Surf City USA”. Vom 20-28. Juli wird das 20-jährige Jubiläum gefeiert und man kann gespannt sein was sich die Veranstalter diesbezüglich einfallen lassen. Während der neun Tage werden über 100 Ausstellern aus der Industrie vor Ort sein und es werden bis zu 1 Mio Zuschauern erwartet. Ein Event der Superlative.
Mehr Infos und den Live webcast gibt es unter www.usopenofsurfing.com
Hier noch ein Clip vom letzten Jahr
http://mpora.com/videos/AAd8i5dzdwyx
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