Share

Video

Early Season J-Bay Runners – Sessions

Währende die Pros der World Tour noch zwischen Bali und Australien für ihre Stops pendelten, war J-Bay das erste mal in dieser Saison am feuern!

Während die Pros auf der Tour noch nicht mal an ihren Contest in J-Bay dachten, zeigte sich der beste Righthand Pointbreak der Welt schon von seiner besten Seite. Der Winter hatte zu diesem Zeitpunkt gerade erst in Südafrika begonnen und schon feuerte J-Bay aus allen Löchern. Ganz zur Freude der zahlreichen Locals!

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production