Share

Video

VANLIFE: Mick Rodgers – Joyride

Aller Anfang ist schwer und so ist der Schritt zum VANLIFE auch nicht immer leicht. Gerade wenn der Abend anbricht und alle Leute zurück in ihr Häuser ziehen, heisst es für die Vanlifers einen Parkplatz suchen und hoffen, dass die Cops nicht kommen. So war es zumindest für den Logger Mick Rodgers. Doch als sich seine Sorge mit der Polizei nicht bewahrheitete ging das unbeschwerte Leben mit dem Genuss des Minimalismus richtig los.

Newsletter Terms & Conditions

Please enter your email so we can keep you updated with news, features and the latest offers. If you are not interested you can unsubscribe at any time. We will never sell your data and you'll only get messages from us and our partners whose products and services we think you'll enjoy.

Read our full Privacy Policy as well as Terms & Conditions.

production